TIP:
Jistě uznáte, že dárek pro muže se nevybírá zrovna snadno. Když je to navíc dárek pro šéfa, je to o to těžší. Nejdůležitější na dárku pro šéfa je, jaký bude první dojem. Dárek pro nadřízeného by měl být velmi originální. Měl by vyjádřit úctu a respekt. Potěšit jej. Je důležité dát si na výběru dárku pro šéfa záležet.
Jistě uznáte, že dárek pro muže se nevybírá zrovna snadno. Když je to navíc dárek pro šéfa, je to o to těžší. Nejdůležitější na dárku pro šéfa je, jaký bude první dojem. Dárek pro nadřízeného by měl být velmi originální. Měl by vyjádřit úctu a respekt. Potěšit jej. Je důležité dát si na výběru dárku pro šéfa záležet.
Václav Hollar Medaile věnovaná významnému rytci
Česká společnost Zlaté mince – Numismatika je známá nejenom jako významný prodejce investičního zlata a stříbra. Pozoruhodná je také její vlastní produkce zlatých a stříbrných medailí.
04.04.2013
Česká společnost Zlaté mince – Numismatika je známá nejenom jako významný prodejce investičního zlata a stříbra. Pozoruhodná je také její vlastní produkce zlatých a stříbrných medailí. Atributy těchto sběratelských lahůdek jsou především nekompromisní kvalita a precizní zpracování, přičemž předlohy pro ražby pocházejí od vynikajících českých umělců. Dnes si představíme medaili upomínající na slavného českého rytce Václava Hollara.
Luxusní medaile ze zlata i stříbra s typickou značkou kočičí tlapky, si mezi českými i zahraničními sběrateli nacházejí stále více příznivců. Svědčí o tom i skutečnost, že některé tituly (například dukát se svatým Václavem v provedení proof), byly vyprodány nedlouho po svém uvedení na trh. „Každou medaili vnímáme nejen jako připomínku významné události, či osobnosti naší bohaté historie. Zároveň ji považujeme za umělecké dílo, které přetrvá, kterým se jednou budou těšit i generace příští,“ uvedl Jaroslav Tomanec z obchodního oddělení společnosti Zlaté mince – Numismatika.
Celý článek naleznete v časopise Mince a bankovky č. 3/2011
Luxusní medaile ze zlata i stříbra s typickou značkou kočičí tlapky, si mezi českými i zahraničními sběrateli nacházejí stále více příznivců. Svědčí o tom i skutečnost, že některé tituly (například dukát se svatým Václavem v provedení proof), byly vyprodány nedlouho po svém uvedení na trh. „Každou medaili vnímáme nejen jako připomínku významné události, či osobnosti naší bohaté historie. Zároveň ji považujeme za umělecké dílo, které přetrvá, kterým se jednou budou těšit i generace příští,“ uvedl Jaroslav Tomanec z obchodního oddělení společnosti Zlaté mince – Numismatika.
Celý článek naleznete v časopise Mince a bankovky č. 3/2011
Autor: MICHAL MIKULENKA
JÁ ZLATÉ MINCE .CZ